Dienstag, 6. April 2010

ein Tag am See...

.♥.
ein paar Bilder aus unserem Ferienort.
Heute war ein richtiger Sommertag
:o)

.♥.


.♥.
Meiner grossen Maus gehts besser, sie kann schon wieder grössere Sprünge machen :-)
(eine oberfiese Pflasterallergie hatte sich unter dem Gips im Gesicht ausgebreitet!!!)

Kommentare:

  1. ...bohhhh was ist sie Mutig!!!!

    glg Marion

    AntwortenLöschen
  2. was für wunderschöne Bilder, besonders das vierte !
    Und schön, daß es Deiner Tochter besser geht. Pflasterallergie ist fies und total überflüssig, das kenne ich :-)

    liebe Grüße aus dem Norden
    Inga

    AntwortenLöschen
  3. Au, nei , esone Pflaschterallergie isch hässlich , ich und s Nadja kenne
    das. Gueti Besserig !!
    Und he händ dir scho Ferie???
    lg Anki

    AntwortenLöschen
  4. Liebe Grüsse nach Gunten an alle! GLG, Karin.

    AntwortenLöschen
  5. oh das ist mega schlimm.....die arme....hahaha du hesch das scho gläse....jo meine haare sind jetzt braun...ich versuche mal foto zu machen...uuuuui und dis herz...supiiiii das gefällt mir und die foto's sind wieder spitze!!!!
    ciao ciao pfuset guet.....

    AntwortenLöschen
  6. Ist´s so schöööön bei Euch ... himmlisch ... See, Haus, Berge ... Idylle pur - ich komme mit *lach*

    lg
    Heike

    AntwortenLöschen
  7. Liebi Simone
    i bi begeisteret vo dine Föteli!!!!
    U das Härzli isch ja Härzallerliebst!
    Git sicher en Ahänger, gäll?
    Für dis Töchterli wünsch i vo Härze alles liebe u guete, das Foto isch Hammer!!!!
    Du bisch nid nume en begnadeti Näheri, nei o nu en super taläntierti Fotografin!!!!
    I wünsche euch en super tolli Wuche!!!!
    Mir müesse nu vier Wuche warte bis mir Ferie hei... snief...
    Härzlichst Nathalie

    AntwortenLöschen
  8. So perfekti Fotene!!!!Cool dass d Asmita wider so geniali *Sprüng* macht.....mini sin au wider am *üebe* ;-))))Grüess GabiB.

    AntwortenLöschen