Samstag, 6. Oktober 2012

Alles gute kommt von oben...

aaaaah...direkt auf mein Nähgut!!!

Auf jeden Fall hatten wir heute viel Spass, auf der Strasse zu Arbeiten...

Riesig gefreut haben wir uns auf Besucher aus dem Bloggerland
und natürlich auf alle anderen auch :)

Sonntags nochmals ab 10 Uhr.
Allerdings ist Regen angesagt und ich bin mir noch nicht sicher, wie ich das machen soll!!!


Kommentare:

  1. ... he ganz eifach, Du hesch hüt sicher e riesegrosse Rägeschirm gnähit, gäll! Griessli Cornelia

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Cornelia, sWätter chunnt doch IMMER vo euch här. Bitte bitte halts uf!!!
      glg simone

      Löschen
  2. hoi simone
    jo das isch toll gsi gester...aber bi dem hudelwetter hüt isch es mit viel kerze kaffi guetem kueche sicher au sehr sehr gmüetlich bi dir...wünsch dir trotzdem viel tolle bsuech im lädeli liebe grüessli brigitte

    AntwortenLöschen
  3. also ich weis schon wie ich es mache....ich sitze neben der kaffeemaschine!!!! amy lässt sich von allen streicheln und du...ja du sitzt sicher auch bei uns!!!
    bis später....

    AntwortenLöschen
  4. Liebe Simone
    es het mich ganz fescht gfreut, dich dörfe kennezlere!
    Mier hets super guet gfalle bi dier und ganz sicher chum ich wiedermal bi dier verbii.
    Ganz liebi Grüess us em "Sehnsuchtsländli" au a dini besseri Hälfti ;-))) Rania & Co.

    PS: Für mich isch das Wätter guet, denn chan ich mich i mi neui, original Prachmais-Loop iiwickle... freu

    AntwortenLöschen
  5. Waaah Simone was für ein herziges Bild hinter der Nähmaschine !
    kak xoroscho!!!
    :)
    privetik
    nata

    AntwortenLöschen